lördag 2 oktober 2010

Sakta men säkert...

... går det faktiskt framåt! Nu har jag börjat fuska ordentligt då och då ;) Känner inte att det gör så mycket för nu trivs jag mycket bättre med mig själv :)

Nu har jag sammanlagt gått ner ca 8 kg och stannar jag här så är det helt okej! Har varit och köpt en del nya kläder.. jätteroligt för en gångs skull :D Att dessutom kunna köpa jeans i stl 38.. när hände det senast?!

Igår var jag ute och drack en del vin... idag har jag dessutom ätit en liten förpackning mörk choklad! Såå gott och inte ett dugg dåligt samvete har jag :) Jag mår bra och det är det enda som räknas nu!

Jag vet att det inte spelar så stor roll allt det där egentligen.. men jag har svårt att låta bli att sträcka på mig när folk ser att något hänt :) Det är en fantastisk känsla.. speciellt när jag får äta hela tiden och inte mår dåligt på något sätt! Och ändå så har det hänt... lovely :)

..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar