måndag 13 september 2010

Det går framåt...

... även fast det går ganska sakta! Men huvudsaken är att det går åt rätt håll i alla fall :)

Jag har faktiskt "kämpat" på.. det känns för det mesta inte som en kamp, men ibland tryter tålamodet ordentligt! Har lärt mig nu att inte lägga allt för stor vikt vid om jag till exempel äter en bit mörk choklad då och då.. det gör bara mitt välbefinnande bättre ändå... i alla fall just då!

Jag har slutat väga mig hela tiden också.. man blir knäpp om man ska hålla på så! Vad förväntar jag mig egentligen? Att ha dumpat 5 kg på en natt? Nää.. egentligen inte, men tålamodet är kort och vill se resultat snabbt som attan! Mitt förnuft säger att jag bör sätta upp ett mål en bit framöver istället, så jag gör det ;)

Den 10 november fyller jag 30 år, och då ska jag väga 63 kg! Jag SKA! Jag har ca 4 kg kvar till det så det borde väl vara ett rimligt mål!?

Om jag dessutom kollar min vikttabell så ser jag svart på vitt att jag har gått ner 7 kg på lite över en månad... det är sant även fast jag inte ser det! Jag borde skaffa mig ett måttband (eller försöka hitta det jag har i röran nånstans ;)) För egentligen kanske inte vikten betyder så mycket!?

...

2 kommentarer:

  1. WOW. vilket jobb du gör. Faan kommer ju inte känna igen dig när vi ses igen.

    Kramar Elenor

    SvaraRadera
  2. Klart du kommer göra :) Samma jag fast lite mindre plufsig bara.. ha ha!

    Kramar <3

    SvaraRadera