tisdag 19 oktober 2010

Minus 10 kilo!!

Helt otroligt faktiskt när jag tänker efter... jag har gått ner exakt 10 kilo på lite mer än 2 månader! Hur otroligt är det inte egentligen? Det trodde jag nog aldrig var möjligt ens!

Med god, lätt och mättande kost! För det är vad jag vill kalla det.. kost! Det är absolut ingen diet på något sätt! Snart har jag nått mitt mål och då tänker jag fortsätta äta såhär... mår så otroligt bra av det! Men då ska det i alla fall fuskas med sånt jag verkligen gillar :D Chips och choklad framför allt... mums! Bada i choklad ;)




















Ca 1 kg kvar till den vikt jag SKA ha när jag fyller 30.. och det är nu 3 veckor dit... det borde jag klara! Sen vill jag helst ner 3 kg till... går inte det så är jag jättenöjd ändå! Verkligen! :D

...

3 kommentarer:

  1. Wow!! Grattis!!

    Härligt med en nyttigare livsstil. JAg mår superbra av mitt nya liv oxå.

    kramar Elenor

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Bra jobbat Sandrah! 10 kg är ju fanatastiskt gjort av dig, tack för peppen! Jag tror den kan fungera på mig

    SvaraRadera