tisdag 31 augusti 2010

Tålamod?!

.. är inte min bästa egenskap direkt!

Är sanslöst trött på att äta samma mat dag ut och dag in nu.. eller framförallt att försöka komma på vad man ska laga för att det ska funka för alla och dessutom inte bli för enformigt för mig!

Mannen i mitt liv föreslog precis fläskpannkaka... mmm vad gott.. det kan ni ju äta! Jag kan leva på luft?! ;)

Har ätit en del "ute" den sista veckan med.. försökt att hitta någonting i förbifarten när man inte varit hemma... INTE lätt kan jag meddela! McDonalds är bara att glömma.. köpte en kycklingsallad som möjligtvis var det äckligaste jag har ätit i hela mitt liv! Va fan.. har dom smakat den själva? Uuuuee...! Lunchresturang idag.. gick bra :) Beställde kycklingspett utan ris.. (fick dessutom en "komplimang" för min "fina.. eehh.. blus" av servitören.. ha ha) åt lite av jordnötssåsen och lite sallad.. blev jättemätt och det var gott :D Macken på mina jobbkvällar? Jag blir inte fattig i alla fall om man säger så... Finns.. inget!

Jaa.. lite bitter är jag just nu (och har varit ett litet tag) inget speciellt händer på vågen.. har iofs inte vägt mig på flera dagar, men jag känner skillnad i kläderna och det är det enda som räknas..

Vissa saker ser dock större ut nu när det andra sjunkit lite runtomkring.. Brösten.. nice :) Rumpan även kallad ladgårdsväggen.. mindre nice ;) Ja ja.. former har jag och kommer alltid att ha.. men på nåt annat sätt skulle jag inte vilja ha det! :D















Jag på macken :)

..

3 kommentarer:

  1. Inte för att du kanske bryr dig, men det händer ju massa gott inne i kroppen oxå!
    Av ren nyfikenhet, hur går det med rökningen känner du mer eller mindre sug nu när du inte äter sött?

    Kram Elenor

    SvaraRadera
  2. Klart jag bryr mig! :) Jag känner att det händer en massa bra saker i kroppen...

    Rökningen går det bara bra med tack :D Det går jättebra att röka precis lika mycket som förut ;) Nää.. ingen skillnad med andra ord!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tar gärna en lång promenad med dig någon förmiddag om du vill motionera med mig, om du är ledig någon dag. Kram till duktiga du <3

    SvaraRadera