torsdag 26 augusti 2010

Ägg, ägg och ägg :)

Känner mig en aning fixerad då och då... men faktum är att jag lever mitt liv som vanligt :) Minus en del humörsvängningar och bara det är så skönt!

Jag har bestämt mig för att fortsätta väga mig då och då.. mest för att lära känna min kropp! Också för att se samma sak på vågen som jag ser i spegeln.. det får inte bli skevt..

Jag är nöjd så länge jag inte behöver tänka på min vikt 200 ggr om dagen för att kläderna är för små... Och där är jag redan nu så det är fine!

Faktum är att jag längtar efter mina morgonägg nu.. jag tycker att det är riktigt gott :) Men jag tänker inte hålla på och räkna och dona på kolhydrater för noga.. det mår jag inte bra av!

Jag fortsätter så länge vågen inte visar mer iaf..
Dagens vikt - 68,5.. det är i alla fall åt rätt håll :) Visar det mer om några dar tänker jag inte deppa för det..

..

4 kommentarer: