måndag 11 april 2011

Att se ut såhär i en bikini...

... det trodde jag aldrig var möjligt!















När jag började min viktresa i augusti förra året, kunde jag absolut inte se framför mig hur jag skulle kunna glida i en bikini i stl 38utan att det skulle välla över troskanterna!

Jag kommer aldrig att se ut som en 2o-åring (och har aldrig gjort) men jag känner mig ändå ganska nöjd! =)

Nu... 8 månader efter att jag började med lchf, fuskar jag ganska ordentligt med kolhydrater och socker! Jag pendlar mellan 58 - 6o kg hela tiden! Skillnaden är att jag numera vet exakt hur jag ska göra för att dumpa några kilon på nån vecka! Jag kunde aldrig tro att det skulle vara såhär enkelt! =)

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Grattis till viktnergången, försöker själv oxå, sökte på bikini och fick upp din sida, tycker din bikini är snygg och skulle gärna vilja veta vart du inhandlat den? Mvh Bettan

    SvaraRadera
  2. Tro på dig själv, vi tror på dig!
    Du är fin som du är, gör det för din skull!
    Vi får väl bjuda varandra på Hälsotips & lyxig nyttig mat!
    Kram kompis

    SvaraRadera